მედიცინასპორტი

რა უნდა მივირთვათ ფიზიკურ დატვირთვამდე, რათა ენერგია და მხნეობა დიდხანს შევინარჩუნოთ

ფიზიკურ დატვირთვამდე მნიშვნელობა აქვს სწორ და დროულ კვებას, რათა ენერგია დიდხანს იყოს შენარჩუნებული

 www.fact2.ge – პაატა წამალაშვილი

 

იმისათვის, რომ ვარჯიშის ან ნებისმიერი ფიზიკური დატვირთვის დროს თავი მსუბუქად, მხნედ და უბრალოდ კომფორტულად ვიგრძნოთ, ასევე გვეყოს ენერგია, საჭირო სწორი კვება შესაბამისი პროდუქტების გამოყენებით.

   პირველ რიგში ფიზიკურ დატვირთვამდე 2 საათით ადრე მივირთმევთ საკვებს, მანამდე კი ჭამამდე 20 წუთით ადრე ვსვამთ 0,5 ლიტრ სუფთა წყალს. 20 წუთის შემდეგ კი ვიღებთ:

მოხარშულ წიწიბურას (ერთ საშუალო თეფშს)

წიწიბურაში არეულ 200 გრამ არაჟანს (მაქსიმუმ 15 %)

2 ცალ მოხარშულ კვერცხს (გაცილებით უკეთესია თოხლოდ მოხარშული)

ერთ ცალ ვაშლს

2 საათის შემდეგ კვლავ ვსვამთ წყალს, ოღონდ 250 გრამზე მეტს არა, რათა ვარჯიშის დროს არ დაგვამძიმოს. ცოტ-ცოტას ვარჯიშის პერიოდში ისედაც ვიღებთ ხოლმე.

ასეთი კვება ძალიან ეფექტურია მამაკაცებში პოტენციის ასამაღლებლად.

პირადად ვიქცევი ასე და 100 პროცენტით შემიძლია გითხრათ, რომ ეფექტურია.

გისურვებთ წარმატებას!

 

 

თეგები
იხილეთ მეტი

მსგავსი სიახლეები

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *